Sterc Online Agency
Surhuisterveen
Bij ons geldt: één team, één taak. En die taak is het bereiken van online resultaat. Of dit nou een nieuwe online strategie is of een nieuw platform, wij maken het. Samen. Samen met ons multidisciplinaire team van vakidioten. Ieder met zijn eigen specialiteit en inbreng. Met ons strategisch Sterce model en jarenlange ervaring in het MODX CMS gaan strategie en techniek bij ons hand in hand. Zo bedenken en bouwen wij digitale producten.
Strategische aanpak.
Bij Sterc gaan strategie en techniek hand in hand, want: zonder strategie ben je nergens. Met onze strategisch Sterce model creëren wij samen met onze klanten in slechts 4 stappen de digitale strategie waar we ons op zullen richten. Met het Sterce model ontdekken we de wortels van je organisatie en de omgeving, en kiezen we je focusgroepen en ontrafelen we wat hen beweegt. Op basis hiervan kiezen we een passende digital marketing mix, waarmee we doelen behalen en blijvend optimaliseren.
Discover.
We ontdekken waarom je organisatie doet wat hij doet, hoe jullie dit doen en - tenslotte - wat jullie doen. In de ontdekkingsfase wordt je complete organisatie en de omgeving waarin je organisatie werkt onder de loep genomen. Het is ontzettend belangrijk om te weten waar je als organisatie voor staat, en dát ga je in deze stap ontdekken.
Decide.
In deze fase wordt bepaald welke koers het beste past bij je organisatie. Het bepalen betekent naast het kiezen van de koers die je gaat varen, ook het kiezen van de koers die je niet gaat varen. In deze fase nemen we belangrijke beslissingen en bepalen we waar de focus gaat liggen. Zo kom je uiteindelijk tot specifieke focusgroepen, proposities en KPI's.
Translate.
Nu dit allemaal staat, komt het antwoord op de vraag: ‘hoe gaan we dit allemaal precies doen?’ In de stap ‘translate’ kies je welke middelen je gaat inzetten, wat je doelen zijn en hoe het verder allemaal vorm krijgt. Om dit allemaal te bepalen heb je eerst goed inzicht nodig in de stappen die je focusgroep neemt om over te gaan tot een conversie - een aankoop, download, telefoontje of bezoek - en welke middelen hij hiervoor gebruikt. Want bij ons staat de gebruiker altijd centraal.
Achieve.
Na het doorlopen van al deze stappen, komen we aan bij de stap ‘achieve’. Deze laatste stap gaat over het behalen van je resultaten. De strategie en de tactiek zijn compleet, de middelen zijn ingericht en je gaat je nu bezighouden met het behalen van resultaat. Hierbij kijken we niet alleen naar de keiharde cash die binnenloopt, we kijken vooral naar hoe we je bedrijf nog verder kunnen brengen.
Vragen?
Neem contact met mij op!
Sterc Online Agency
Bas Mentink
Consultant